Problem med Nattmolnet och Firefox
Forum › Om forumet › Förslag och diskussion › Problem med Nattmolnet och Firefox
- Denna tråd har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast 23-06-03 06:55 av
Claes Martinsson.
-
FörfattareInlägg
-
2 juni, 2023 kl. 09:01 #4986
Sedan igår kommer jag inte åt Nattmolnet från Firefox. När jag försöker gå in på nattmolnet.saaf.se kommer jag bara till SAAF:s startsida. Är det någon mer som har samma problem eller vet vad som är problemet? Testade idag med Chrome och då funkade det normalt.
-
2 juni, 2023 kl. 09:16 #4987
Hade samma problem i Safari igår, att mitt bokmärke till forumet ledde mig till SAAFs hemsida. Ändrade adressen i bokmärket till den där Nattmolnet är på SAAF-hemsidan och då fungerade allt som vanligt igen.
/David
SVO: DHE
AAVSO: HDAE-
Det här svaret redigerades för 3 månader av
davhei.
-
Det här svaret redigerades för 3 månader av
-
2 juni, 2023 kl. 10:54 #4989
Hej!
Jag kom inte in med nåt igår. Förstod det som att det var nåt temporärt med sajten, webläsaroberoende. Men sen funkade det igen 🙂
Magnus
-
2 juni, 2023 kl. 13:27 #4990
Funkade inte för mig med Safari igår morse. Men under eftermiddagen och senare gick det bra.
-
2 juni, 2023 kl. 15:54 #4997
Knepigt, jag har fortfarande problem med Firefox. Upptäckte att jag kan få upp forumet om jag startar med en annan sida än startsidan, t.ex. sidan med forumregler.
-
3 juni, 2023 kl. 06:55 #5004
Hej
Tyvärr var nattmolnet nere en kortare tid men vi fixade detta Torsdag morgon. Vi håller på och kollar vad som hände så det kan undvikas framöver.
@Thomas K: Har inte sett liknande Firefox problem men testa att rensa browser cachen och se om det funkar. Skulle det fortfarande strula så skicka mig ett PM (kontakt i min profil) så kan jag hjälpa dig separat med att felsöka.
MVH
Claes -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på denna tråd.
Senaste inläggen
-
Ang ljusföroreningar
tråd av
Hakann
-
36″ Dobson
svar av
Hakann
-
Solen i Ha 230923
tråd av