Svar till: Tidskriften Science speciellt nummer om ljusföroreningar
Man kan undra vem som ger Elon Musk tillstånd att nyttja rymden ?
Och vem ger han rätt till förstöra stora områden att utvinna ämnen till dessa elbilar han tillverkar. Detta förpestar miljön för människor i enorma områden och förstör vatten och ger dammpartiklar som ger folk cancer och gräver enorma hål i jorden, och hur är det med miljön om dessa batterier och vindsnurror efter förbrukning, nej detta frågas det inte om nämnvärt eller inte alls. Har du inte sett filmen om ett av dessa gruvor i Chile rekommenderar jag till det. Det totala vansinnet och visas givetvis inte av SVT.
-För att ta det från sunt förnuft, jag ansvarar för mitt liv och min ekonomi och jag har blodsrätt till landet Sverige och jag tillser mig riktig demokrati. Jag ger inte min granne en ny soffa bara för han inte har råd när jag får lön, och lika med landet Sveriges vaganser och utgifter om EU on Nato osv. Jag har även blodsrätt till yttre rymden ovanför Jorden också men ingen har frågat mig det vet jag.
-De här globalisterna i USA. Ryssland, Kina är ett gissel för alla numera och värre kommer det bli nu, det är bara läsa på FN och WHO och WEF sidor. När naturen spelas bort då tycker jag det är dags att vakna.
-Vi får fortsätta i Öland ev.
- Det här svaret redigerades för 1 år av Hakann.
Senaste inläggen
-
Little Planet Stockholm
tråd av PeterR
-
NGC 7822
tråd av Petter Åström
-
Uppdateringar av SVO
svar av Gustav Holmberg
-
Messier 1